Så roligt man kan ha...

...om man heter Ylva och Frida och betsämmer sig för att ta en kvällspromenad runt Sidsjön.

   

  

 

  

 

 

Idag har jag jobbat, 10.30-19.15 och samma tid imorgon igen :( Det är inge roligt när man har ont! Men det var skönt att få komma ut och gå lite! Behövde prata ur mig en massa! Tack Frida för att du orkade lyssna!
På onsdag är jag äntligen ledig och då ska jag få träffa Hersir igen :) Ska även ha en liten lektion då. Det är alltid roligt att höra att man är bra/duktig. Jag delar mer än gärna av mig av det jag kan. Och så är det ju så himla mysigt att få träffa min lilla bebis (han kommer alltid att vara min bebis även fast han är såld, så det så) och nya ägarn tycker jag jätte bra om, hjälper som sagt gärna till med det jag kan! Är ju så roligt att jag fortfarande får vara delaktig även fast det var 2 år sen jag sålde han! Hur ofta är det så?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0