R.I.P

Igår gick min älskade Atos sönder :( Växelspaken lossnade, plus nåt mer (nån hållningsgrej till växelspaken)
Eftersom att det är en gammal bil och jag köpte den billigt så betsämde vi ganska så snabbt att det inte var värt att lägga ner pengar på att laga den (kanske sen om vi betsämmer oss för att sälja) hade ju ändå tänkt att jag skulle köpa en ny bil snart. Men eftersom att den gick igenom besiktingen så var planen att jag skulle ha kvar den i ett år och sälja den nästa sommar ist.
Men så vart det inte nu..

Imorse var jag in på banken för ett lån till en ny bil.
Och nu har jag en ny..
Snabba puckar där, men det vart ju lite stressigt att hitta en bil.
Nu äger jag en grön carisma ist. Väldigt nöjd än så länge och jag hoppas att den ger mig några år utan problem.

Ne nu måste jag börja bege mig till jobbet (märks att jag jobbar heltid va?)
Hatar dessa eftermiddagspass. Hela förmidddagen går och man bara väntar på att man ska börja jobba utan att man riktigt kan göra nåt.

Kommentarer
Postat av: Frida koppen

Men bort med koppbilderna oxå, snällaaaa!!??? ser ju inte kolk ut

2010-05-28 @ 23:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0