Norra berget

Igår var jag och Frida upp på Norra berget och fikade och strosade runt och kollade på det som fanns att kolla på där. Jag har beställt en grej nu! Jag hoppas att det kommer denna vecka. Frida fick hjälpa mig igår så att det blev rätt. Efter att vi vart uppe på Norra så åkte vi hem till Frida igen och satte oss på taket och filosoferade lite. Vi ringde och sjöng för Tessan också. Hon fyllde år igår. Grattis i efterskott.

De hade STORA bänkar där:

Jag fick en pytte liten bulle (enda laktosfria fikabrödet) och Frida fick en jätte god (såg den ut att vara iaf) macka.

Jag fick testa Fridas löshår :D






Sen på kvällen for jag och Jimmy och hans farmor till stugan för att fika lite mera. Kipper och Tusse fick också följa med.

Vi såg en frän rot:

och en fladdermus:




Just nu sitter jag ute på balkongen och funderar på vad jag ska hitta på idag och njuter av solens strålar.
Imorgon blir det jobb igen eftersom att axeln känns ganska så okej nu. Kan röra den ganska så mycket.

See ya


Kommentarer
Postat av: Emma

aaa shit så ovant att se dig i långt hår! :D Skita fint ju!

2010-05-18 @ 21:27:08
URL: http://emmabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0