Hersir

Idag klev jag upp tidigt för att fixa med tvätten för att sedan ta bilen ner till Huddik för en fika med Jamila! Tusan vad roligt det var att träffa dig!
Gjorde en blomdekoration till henne som en försenad födelsedags/inflyttningspresent.


Sen efter vårat fika åkte jag vidare för att träffa hersan. Kom dit vid 13 och var åter hemma ca 20.00
Mysigt med en hel dag!
Fick vara med när han vart tumkörd och tränade lite med pinnar på han. Sen hade jag en liten lektion med nya ägaren och hennes kompis. De tyckte tydligen att jag var bra för vi bestämde att jag ska komma ner till veckan igen. Så nästa onsdag för jag träffa hersan igen och får även se han ridas då :) :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0