Grillning och båtåkning

Igår så jobbade jag för första gången på ca 1 vecka! Jäklar vad jobbigt det va att ta sig upp 05.00 när man är vant sig vid att sova till 10-11 tiden. Man vänjer sig snabbt att sova liite längre :P Men det är alltid lika svårt att ställa om åt motsatta hållet. spelar ingen roll hur många dagar på rad som jag måste upp tidigt, jag är lika trött varje gång!
Men men upp tog jag mig iaf och överlevde dagen på jobbet. Var så trött när jag körde hem att jag nästan trodde att jag skulle somna vid ratten.
Ingen rast ingen ro, när jag kom hem var det bara att svida om och bege sig ner till stan. Clips skulle inhandlas och så klart dricka till helgen. Sedan bestämde vi oss för att vi skulle åka och grilla. Så vi tog bilen upp till Jimmys föräldrar, Micke gjorde oss sällskap. Grillat är bland det godaste som finns! Speciellt med en kall öl till! :)
Efter maten bestämde vi möte med en annan Micke och åkte båt ut till hans stuga. Den låg hur fiiiint som helst! Ute på en liten Ö. Satt där och drack nån öl och kollade på solnedgången innan vi åkte hem igen.
Kan man spendera en fredag på ett bättre sätt?!

Ikväll funderar jag på om jag ska åka till Frida och grilla. Får se..Vädret är ju inte speciellt roligt, och jag är lite trött. Fick inte sova ut imorse eftersom att Anna ringde och väckte mig och ville att jag skulle komma in och jobba extra idag. Såklart ställde jag upp, har ju som sagt vart hemma en hel vecka (tar på lönen det.) Så extra pengar är alltid välkommnat.

Drack en ganska så god öl till maten (burken var cool därför jag köpte den :P)








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0