en helt vanlig dag...

...eller så inte?!
Har jobbat idag, fy fan vad FOLK!!! Varför kan det inte bara vara trevligt folk som kommer för? Varför råkar man bara ut för de griniga jävlarna för?
Aja nu ska jag inte tänka på det!
Kan ju ist tänka på hur roligt det är att köra min nya bil :D

Idag när jag kom hem passade jag på att göra i ordning mammas morsdagspresent.


Och när jag väl hade farten uppe fortsatte jag och det resulterade i dessa:




Nu har jag tagit mig ett glas vin och ska snart börja med Carolinas examenspresent. Blir du nyfiken nu?

 


Kommentarer
Postat av: Frida M

va fint du gjort!! duktig du...ja jag har gjort mer slingor :) och ja, vi hade jävligt kul! fast jag ångrar att vi inte gick hem efter krogen :S

2010-05-31 @ 19:26:23
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0