Balkongen

 

I helgen har vi fixat i ordning våran balkong och gjort den lite mysigare. Ovan har ni resultatet. Tyvärr så glömde jag som vanligt att ta före bilder. Men det var betonggolv och tråkigt bara. Nu har vi lagt trall, köpt en bänk, lite blommor och ställt ut lite ljus. Fick beröm av grannen :) Hon tyckte att den var jättefin.

Skönt med en lugn helg också. Man mådde super bra i söndags när man vakande och man kunde ta bilen på en gång ist för att hålla på att vänta på att bli nykter. Jag börjar bli gammal....

 

Idag tog jag och Frida ett varv runt Sidsjön, blir nog en tur imorgon igen. Vi har bestämt att vi ska gå tisdag,torsdag och söndag varje vecka.

 

Ne nu måste jag börja göra mig i ordning för jobb. Är tydligen mycket folk där idag. J ringde för en timme sen och sa att jag skulle börja förbereda mig för kaos! Haha känns ju bra att veta.


Kommentarer
Postat av: Frida M

va fiiint det vart!!! glömde ju att at en titt :) får göra de nästa gång...

2010-05-10 @ 17:27:26
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0