8 Maj

Idag har vart en riktig ute dag!
Först klev jag upp vid nio och satte mig ute på balkongen efter att jag ätit frukost, sedan vid tolv åkte jag och hämtade upp Frida. Vi begav oss till Södra Berget för en promis i det fina vädret. Var där tills ca 14.
Sen hamnade vi på Fridas tak, beställde pizza och kebabrulle och satt där i solen och njöt. Alexandra och Jeanette kom och gjorde oss sällskap. Vid fyra åkte jag hem och jag och Jimmy åkte till jobbet för att köpa trall. Vi ska göra om våran balkong så den blir lite mysigare. Så just nu håller Jimmy på att skruva trall och jag sitter här.
Imorgon där det av till stugan, vi tänkte ta med oss Kipper och Tusse. Så det blir en heldag där :)


 



 

 


Hahahhahaha den bjuder jag på :P

Frida sa: Ta ett kort när jag säger till, jag ska skrämma han så att han flyger.


Sagt och gjort, ett kort där han är på väg att flyga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0