29 mars

Idag ställde jag klockan hyffsat tidigt för att jag inte skulle sova bort hela förmiddagen!
klev upp åt frukost och sen började jag att städa lite! allt för att inte bli trött och somna om igen!
Har dammsugit nästan alla rummen!
Idag har jag även invigt min trampmaskin! Har haft den i snart ett år men aldrig använt den!
Men gjorde misstaget att ställa mig på vågen när jag städade badrummet och gillade inte vad jag såg, så då ställde jag mig och trampade som f*n i 30 min! Sen fortsatte jag att städa!

Nu håller jag på att fixa mina naglar!
Tusan vad mycket nagellack jag har, tror jag måste göra en rensning!


Ikväll jobbar jag eftermiddag, lär väl bli lugnt som vanligt då det är måndag eftermiddag!
Jobbar imorgon med, men på onsdag är jag ledig och då kommer Ester på besök :):)

Kommentarer
Postat av: Frida M

haha...jävla ester!! blir så förvirrad nu så jag vet inte va jag tänker...suck! råkade säga till krille nu att jag trodde att de inte ens va en hund...??? haha..måste nog ta en diskussion med den där ester om hur det IGENTLIGEN ligger till!

2010-04-07 @ 20:05:36
URL: http://fridameden.blogg.se/
Postat av: Frida M

...och ja, vi ska hitta på nått till helgen! haha..gonatt

2010-04-07 @ 20:06:06
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0