National dagen

Är det många som vart ner på stan och firat idag? Inte jag, jag och Emma firade igår. Att Emma kommit hem och stannar hela sommaren :) Tror nästan att det var ett år sen vi träffades sist. Men men hade det het okej igår, förutom att jag är så jävla förkyld så det blev inte nå sent igår. Jessika kom och mötte upp oss också på Allstar. Det var också roligt, var ännu längre sen jag träffade henne. Flera år sen.

Idag har vi vart och ätit födelsedags lunch/middag hos Jimmys mamma. Hon fick en klocka och en blomma av oss. Det blev grillat. Super gott :)

Nu lite bilder från igår:

 

 



 

 

  


Kommentarer
Postat av: jessika

vilka fina bilder :D du får skicka dom till mig någon dag :) Och vi måste göra om detta flera gånger till :) KRAM!

2010-06-07 @ 12:05:02
URL: http://jsma.devote.se
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 14:39:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0