Midsommar

Igår jobbade jag min sista dag innan semstern!!!! Wihoooooo nu är jag ledig i TRE veckor :)
Efter jobb åkte vi ut till njurunda på 80-års kalas. Träffade en himla massa av Jimmys släktingar.
Sen åkte vi vidare för att fira midsommar. Åkte ut till Indal och firade på en Ö som låg i en sjö med nåt konstigt namn där ute. Himla trevlig kväll. Synd bara på vädret. Det började verkligen att spöregna precis innan vi skulle kliva i båten för att ta oss ut på ön. Himlen öppnade sig verkligen. Dålig tajming för när vi kom fram så började det att lätta upp och bara duggregna typ. Men sen så sprack det upp och framåt natten så kunde man till och med se solnedgången.

Imorgon åker jag och kolla på cesar :)

Lite bilder från midsommar firandet:


På väg ut till ön. Vilket härligt midsommarväder.



 

Jag och Micke försökte få till en cool bild, men det gick inge bra :( Fått lite för mycket att dricka tror jag, så fick inte till någon bra inställning på kameran.

 

 



 

 

  



  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0