Lördag

Igår följde bästaste Emma med mig på en grej tidigt på morgonen! Tack tack tack vännen!
Jag mår bra :)

Sen åkte vi hem och sov, behövde verkligen ta igen mycket sömn. Blivit dåligt med det de senaste veckorna. PÅ kvällen kom Emma förbi igen. Vi satt och snacka en jävla massa gamla minner. Hahaha fan vad mycket tok vi hittat på :P Sen kom Jimmy hem och han hade med sig Marcus och Forslund. Då vart det lite mer killsnack :/ Inte lika roligt. Men de var kvar ett tag efter att Emma åkt hem och jag tror vi kom i säng vid ett. Det var roligt att göra nåt iaf och ikväll får vi prata ännu mera minnen för då ska vi ha vin kväll hos Jessika. Jag, Emma och Jessika blir det bara. Jessika ta fram bilderna du hade från när vi var 13-14 år! Jag vill se dem och skratta åt dem :p Hahaha. Var det tre engångskamera vi använde på en och samma kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0