Det går för länge mellan gångerna..

Det tar alldeles för lång tid för mig att uppdetara ibland..Vissa gånger kan jag göra det varje dag, flera gånger om dagen, flera dagar i rad. Eller så blir det som nu. Mycket har hänt men jag har inte hunnit skriva om nåt..
Börjar med måndag. Cirkusen var utanför min lägenhet. De som läst ST vet att elefanterna bollade med en barnvagn, skulle tro att det var därför de ej stod ute längre när jag kom ner. Men en sak som jag tyckte var roligare/hemskare var att tjurarna rymde när det stod fullt med folk där!


Ursäkta dåliga bilder, men jag hade bara mobilen med mig, var ju precis på väg till jobbet nästan.
Jag sammåkte med Lina den dagen och dan efter är hon magsjuk! Jag hoppas verkligen inte att jag blir smittad!! Ligga med magsjuka på midsommar, ne fy! Verkligen inte!

Tisdag jobbade jag som vanligt! Var lite lugnt där på kvällen så jag gick hem en halvtimme tidigare. Det var skönt! Låg bara hemma i soffan och slappade på kvällen. Somnade ganska så tidigt.

Imorse ringde pappsen och väckte mig vid tio. Jag skulle låna bilen så att jag kunde ta mig ut till Sokki och rida han. Han var sååå himla rolig att rida idag!! Fan kände inte igen hästen. Jag fick hålla in Sokki! Fattar ni hålla in han. för han ville bara springa hela tiden! Sokki som annars kanppt går framåt om man inte tvingar han (det är ju roligare att äta gräs än att träna tycker han i vanliga fall)


  

  
Nu är det även bestämt att på söndag så ska jag åka och kolla på en väldigt gullig sak btw.

Efter att jag vart hos Sokki så brumade jag vidare och hämtade upp Emma!
Jag fick äntligen kolla på hennes lilla skrutt! En liten Lilly, eller ja så liten var hon inte, men himla fin :)
Vi gick en sväng med henne och sen så satt vi gräset och njöt av solen och surrade lite. Blir kanske så att vi går ut och tar en öl ikväll. Jag börjar ju inte förens vid 13.45 imorgon.
Emmas Lilly:


Efter jag vart med Emma åkte jag hem och bytte om lite snabbt för att möta upp syteryster på donken och äta lunch med henne och Olivia. Vart bara en snabbis eftersom att klockan var mycket och pappsen skulle ha tillbaka bilen!
Så nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att hålla mig pigg och vaken utifall det blir en öl ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0