20 juni

Igår så kom Emma förbi, vi drack lite vin och lagade spaghetti och bacon som sagt. Sen gick vi ner till Jessika och hade våran tjejkväll. Jätte roligt att prata en massa gammla minnen, men Ylva vart visst lite full och fick börja dricka vatten redan vid 8-9 tiden. Så när klockan blev närmare 11 och vi gick ner på stan mådde jag inte så bra och var inte så party sugen längre, vid 01 var jag hemma och sov sött.

 

 

 



Idag har vi haft Vicky (en golden) på besök också. Hon har myst med oss i soffan och vart ut på korta promenader eftersom hon är ny opererad så måste hon ta det lugnt. Och det behövde vi också idag :P Var mycket piggare än jag brukar, men det beror nog på mitt vattenintag igår kväll.
Nu på kvällskvisten tvingade jag med mig Carolina upp till Sidsjön, blev inget varvrunt utan vi köpte glass och satte oss på en bänk och pratade lite. Jag går nämligen i hästköpar tankar och behövde prata av mig lite om för och nackdelarna med att ha häst. Har hittat en jätte fin pålle som jag vill ha. Men vi får se hur det blir.
Var i alla fall skönt att komma ut och få lite friskluft och jätte roligt att träffa Carro. Man får ta vara på de få stunder man hinner ses.

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0