2 juni

Vart tyvärr inte så att jag åkte och hälsade på Hersan igår, men jag åkte och red Sokki ist.
Känner att jag börjar få tillbaka suget. Det är roligt ju :) Har bestämt att jag till en början ska försöka ta mig iväg till stallet minst en gång i veckan.



Efter ridturen så tog jag med mig Kipper hem till oss och så fick han följa med till stugan på kvällen medans vi grillade och spelade lite kubb. Vi tänkte åka dit i helgen med ifall det är nån som vill följa med? Bara att höra av sig isf :)



Idag har jag jobbat som vanligt. Och efter jobbet åkte jag ut till Carolina för att fira hennes examen :) Tessan ringde och stressade på mig som fan, jag trodde ju att den var här i stan, men den var ju i njurunda. Så det blev ett väldigt snabbt ombyte och fixa klart presenten på en halvtimme. Sen så vissar det sig att när jag hämtar upp Tessan så är ju inte ens hon klar :P Hade inte behövt stressat ihjäl mig precis :P Men ett stort grattis till min vän Carolina, nu är du sjuksyrra på riktigt :):) När vi väl kom fram så bjöds det på god mat och trevligt sällskap.
Ikväll blir det sängen tidigt så man orkar upp till jobbet imorgon igen, usch tidiga mornar är icke min grej!!
Men sen leeeeeeedig heeeeelg!!!!!!!!!Och bara 4 veckor kvar till semestern :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0