15 Juni

Vart är sommaren?
Snart har jag semester och värmen lyser med sin frånvaro. Jag vill ha sommar och sol!

Idag har vart en städar dag. Och hur mycker jag än har städat så syns det inget. Så därför orkar inte inte städa nåt mer nu heller. Har även varit en sväng på stan med Frida. Vi gick enbart i second hand butiker idag, så det blev en billig shopping tur.

Nu sitter jag och väntar på att Emma ska komma och hälsa på. Blir nog en film eller en promenad med henne ikväll. Själv röstar jag för en film för nu är jag ganska så trött.

Kommentarer
Postat av: Emma

Idaaaag kom solen! :D Den har värmt mig hela dagen <3

2010-06-16 @ 16:00:24
URL: http://emmabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0