Sokki



Idag har vart en riktigt stall dag. Först åkte jag och hämtade upp Carolina och så begav vi oss till hennes Marcus. Jag kollade på medans hon hopetränade. Efter att hon hade tränat klart åkte vi till Sokki och longerade han lite. GammLatGubben :P Haha han är så slö ibland och tar alla chanser han kan till att inte springa :P Men han är söt!

I fredags var vi ner på krogen en snabbis för vi orkade inte betala in oss på GF, då var det en kille som var utklädd till pirat som sprang omkring inne på Allstar och hoppade på borden och höll på. Såg såå himla roligt ut. Jag tror att det var nåt reklamjipo för Kapten Morgan (whiskey?)
På lördan gick vi ner till stan, stod i bankomat kö i 45-50 min tog ut pengar vart less när vi såg att det var lika lång kö till att gå in på området så vi gick hem igen. Det har blivit väldigt mycket gående fram och tillbaka till stan denna vecka, man måste ju gå bort all öl man druckit, måndag,onsdag,trosdag,fredag och lördag.
Imorrn ska jag åka och bada för första gången denna sommar, om vädret tillåter det vill säga. Sen ska vi grilla och spela kubb med Sofie och Christer.

 

Lina´s Marcus :)

 


Kommentarer
Postat av: Frida M M

Haha...vilken söt film! ja det vart tarzanstigen :) vi gör de lätt igen.

2010-07-13 @ 21:04:09
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0