Gävle

Idag klev vi upp vid sju för att bege oss ner till Gävle på en liten hästkollar roadtripp.
Vi mellanlandade i Älvsund för att ha nån att åka efter till Gävle så att vi hittade. Och det gjorde vi, även hem :P
Det har vart så himla varmt och kvavt idag så att man nästan smält bort och så skulle man rida på det! Jag som knappt ridit något sen jag sålde min förra häst för 2,5 år sen. Upp på en unghäst och få till det i värmen. Men både jag och hästen lyckades ganska bra tycker jag, jag tog mig upp och han skötte sig fint. Jag tror jag är kär...Så himla fin och snäll han var :) Man kunde inte tro att han bara var 4 år.
Nu ska jag fundera lite fram och tillbaka hur jag ska göra, han är ju något äldre än vad jag tänkt mig från början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0