Gatufesten

I måndags var vi ner på GF. Jag Jimmy och Markus tog oss några öl (Markus drack kaffe och cola så vi kunde få skjuts hem :P ) På dan hade vi bara vart i stugan som vanligt.
 
I tisdags åkte jag och red. Barbacka vart det för första gången på evigheter, det var lite vingligt.
Sen på kvällen var det egentligen tänkt att vi skulle gå ner på stan igen, men jag orkade inte så jag satt hemma och läste en sjukt bra bok. Infiltratören.



Igår var det stugan igen, sen hem och färga håret och äta. Till Frida och dricka öl och äckelvin (påminn mig om jag ska köpa mitt vin själv i framtiden och inte skicka sambon) Det var det äckligaste vinet jag någonsin druckit alltså. Tack tack tack Frida för att jag fick en öl av dig :) Sen ner på området lyssa på band och stå i toakö i en evighet. Sen sitta och surra skit. Köpte korv och gick hem och sov sött..

 

  

Det är bra med två rattar :P



Nu ska jag gå ner och heja på systeryster som ska tävla i dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0