Fortfarande sämst väder

Ska det verkligen bli höst redan? Neeeeejj!!!!!!! Kom tillbaka solen! Det är grått disigt och molningt. Bara 16 grader... :( Jag har inte haft min sommar färdig ännu. Jag vill bada mera! Har beställt en bikini som ska komma hem nu i veckan! Den vill jag kunna använda i år för att bada utomhus. Jag vill kunna sola i den. Jag vill ta fler kvällsdopp med grillning som vi gjorde en fredag för inte allt så länge till. Jag vill ha fler sådana stunder! Jag vill kunna ha en kräftskiva i stugan, dricka snaps medans solen går ner bakom träden.


Kommentarer
Postat av: Krista

Jaa funderar faktiskt på att köpa en ny telefon. Min Nokia börjar vara lite si som så.. funkar när den vill med andra ord :D Men va kul att du gillat din nya. Skall faktiskt fundera på att köpa en sådan :) Får se hur det blir..

2010-07-26 @ 20:19:32
URL: http://kristas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0