Ett långt inlägg

Nu var det ett tag sen igen som jag skrev. Så därför blir det en lång uppdatering.

I Onsdags så gjorde jag inte så mycker. Jag och Jimmy åkte ut till Birsta och köpte en bikini åt mig. En ända fanns det i min storlek :( Jag ville ha en färggrann, men det ända som fanns var en mörk mörk mörk blå. Så det fick bli den överdelen och en blommig underdel för att få lite färg i det hela. Sen så köpte jag även lite grejer till en sak som jag velat testa ett tag. Kolla in ylvawiola för att ta reda på vad... :)
På kvällen vart det utgång med Lina och Sanna. Vi satt hemma hos Lina ett tag innan vi gick ner på Allstar.


 

Sen i torsdags åkte jag och Emma och red. Eller ja Emma red Sokki och jag fick ta en promenad eftersom att hästen jag skulle rida var halt märkte vi efter att vi ridit en bit. Så som sagt vart det promenad en stund för mig och sen ta hand om hästen. Efter att vi ridit mötte vi upp Carolina och följde med henne ut på Alnö för att kolla på en hästtransport. Det blev ingen, så är det nån som har en att sälja är det bara att säga till. Sen åkte jag hem till mor och far igen eftersom att jag låst mig ute och Jimmy var inte hemma. Blev en tur till upp till stallet för att kolla till hästarna och så fick jag middag hos föräldrarna.

 

Idag har vi vart i stugan hela dan.. Jag har blivit brun :)

Nu sitter vi hemma hos oss och dricker lite öl med Jimmys kompisar och imorgon bär det av till Gävle för att kolla på häst igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0