Bergafjärden

Imorse klev jag upp tidigt för att jag Jessika och Henny skulle åka och bada. Vi åkte till Pallviken först med det var så dåligt väder där så vi åkte ut till Bergafjärden ist. Där sken solen nästan hela tiden och det var inte så farligt kallt i vattnet (enligt mig, om man ska lyssna på Jessika och Henny var det jätte kallt.) Var där nästan hela dan, vid fyra åkte vi hem igen för då började de att blåsa så himla mycket. Man hade ju sand överallt när man kom hem, har fortfarande sand kvar i håret även fast jag duschat :(

Jessika



Jag



Henny




Buhuuuu imorgon börjar jag jobba igen! Jag VILL INTE!!! Nån som vill ta min plats i ... ska vi säga 2 veckor? Det skulle inte sitta helt fel kan jag lova, fast i och för sig så jobbar jag ju bara ca 1 vecka innan jag sticker iväg på kurs i Strömstad. Det ska bli så himla roligt, längtar som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0