160110

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva här längre? Men ska försöka hitta på nåt, så man kanske kommer igång igen.
Kanske ska börja med en väderblogg, Lina? :P

Igår frågade frida om jag ville följa med och spela biljard, men jag var så himla slut efter att ha klivit upp 05.15 TRE dagar på rad!!!!! Jag är absolut ingen morgonmänniska! Ångar mig ändå lite idag att jag inte tog tag i saken och lyfte arslet ur soffan.. Jag hoppas ni hade roligt iaf :)

Idag..? JO vad händer idag?
Jag har ingen aning?


Medans vi funderar, här är 2 blomsterdekorationer jag gjort:

Ni får ha överseende med att blommorna är döda på de sista bilderna.

Har haft den ett tag och ni som känner mig vet att jag inte har några

gröna fingrar. Alla mina blommor dör... Men hade tyvärr ingen bild när

den var nygjord.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0