söndag

God dagens alla!
Så himla typiskt att man ska vara snorig och hostig när det för en gångs skull är fint väder ute, hade varit perfekt att ta en tur i skogen med Sokki idag, men inte då! Ligger i soffan med en super snorig näsa och ingen ork!
J tyckte att jag skulle försöka få mig lite frisk luft iaf, så nu har jag klätt på mig mycke kläder och öppnat balkongdörren :P

Skönt att vara ledig idag, men denna vecka kommer att bli lika knasig som den förra då jag bytte med Anna och jobbade hennes pass förra söndagen (hon jobbar för mig idag, därför jag är ledig) hade inte många dagar rätt då :P När det var tisdag hade jag söndag och när det var torsdag hade jag både onsdag och fredag :P haha lite snurrig bara!

Ikväll får jag förhoppningsvis hämta hem våran soffa som min snälla svärmor hjälpt till och klätt om :)

Varför är det bara skit på tv på söndagar????

Kommentarer
Postat av: Frida M

Åhå...de va inte dåligt med tanke på att du inte går till en frisör :) jag hoppas det bara tar en färgning till för mig så de slipper slita så på håret mitt. Imorn är det mary key och tjejkväll hos mig kl 7 remember???

2010-02-08 @ 16:16:06
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0