VÅRTECKEN :)

Idag har jag och Frida vart ute på en härlig promenad runt Sidsjön!
Underbart väder!
Åkte och hämtade Frida strax efter 11 sen gick vi ett varv och när vi nästan
gått runt hela så satte vi oss på en bänk och surrade lite om livet och
njöt av solen!
Perfekt start på dagen.

Nu sitter jag med en hårfräg i, ska bli rödhårig! Hoppas det blir bra.
Sen blir det mat innan det är dax att fara och jobba!
Jag har även bokat in en till promenad dejt med Frida på onsdag,
så är det nån som vill följa med är det bara att hojta till så ska det
nog gå och ordna!



Fridas Favorit :)






 


Kommentarer
Postat av: Emma

får jag följa med? ;P hihi!

2010-04-12 @ 20:56:46
URL: http://emmabjork.blogg.se/
Postat av: Frida M

Haha...vilken mupp jag ser ut att vara! tack för idag vännen...hoppas det blir lika fint på onsdag ;)

2010-04-12 @ 23:10:49
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0