090928

Jaha då var man ett år äldre då.
Gårdagen vart väldigt lyckad även fast alla kom på en gång och vissa fick sitta på golvet.
Mamma och svärmor hade backat lite gott som de tog med plus att vi hade bakat en egen
rulltårta. Det som blev kvar tas med på jobbet och bjuds bort så slipper man kasta en massa gotta :)
Idag är jag så jävla trött, hoppas det inte är nån förkylning som börjar komma krypandes, VÄGRAR bli sjuk!
Till helgen ska jag gå en kurs i Silversmide :) Längtar! Ska bli så himla skoj. Ska gå den med min morbror :)
Saknar min Jennifer. Önskar att hon hade kunnat vart med denna helg. Men det verkar gå bra för henne i Göteborg. Så ska väl vara glad för hennes skull ändå.
Ne nu ska jag duscha och sen åka vidare till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0