090904

 

Nyss hemkommen från jobbet. Började dagen med en grinig kund och avslutat med en glad och rolig en :)

Imorgon ska vi ha grillfest :) Min snälla chef har köpt mat som även jag kan äta!

Frida ville att jag skulle följa med och ta en öl ikväll, men eftersom att jag känner mig själv och ska upp och jobba imorgon så tackade jag nej. Men hoppas ni får roligt ikväll iaf vännen, du får helt enkelt dricka en öl åt mig :)

Snart flyttar Jennifer också. Kommer att sakna henne grymt mycket! Jag hoppas du hittar nåt jobb här uppe igen så att du kan flytta tillbaka snarast möjligt!!!


Jennifer och jag

 


Kommentarer
Postat av: Frida M

jag skulle ha skippat att dricka för dig oxå hehe..:S

2009-09-06 @ 15:27:30
URL: http://fridameden.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Åh, tack så hemskt mkt,

vad glad jag blir!

2009-09-06 @ 18:10:57
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0