Silversmide

 

 Nyss hemkommen från en kurs i silversmide.
Lite besviken är jag på kursen. Alla verktyg som behövs finns inte bla.
Känns som om att man har kastat pengarna i sjön. Känns som om det man får
göra hade min morbror kunnat visa mig grattis, specielt eftersom att läraren
frågar han om vissa saker.
Är en kursdag imorgon med, men vet ej vad jag ska göra då eftersom att
materialet är slut. De tyckte att man kunde ta med några gamla silverbestik
själva, men om man inte har några då?! Vad ska man då göra? Sitta och glo?
Som jag har gjort de två sista timmarna idag också? Tog alla rester jag kunde hitta
för att ha någonting at göra. Vilket resulterade i de två mindre smyckena.
Jaja får väl ta en vanlig gaffel och göra nåt av den imorgon. Nån som önskar nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0