Gårdagen


Gårdagen började vi hemma oss Emma. Lite dricka och lite spel :)
Himla trevligt! Sen så började vi röra oss neråt stan.
Gick in på Momento en snabbis, men hade inge roligt där så då gick vi
vidare till Aveny ist och lyssnade på Smalare än Tord. Dansa lite
och sen en macka på Subway innan vi tog en taxi hem.
Snäll taxitant som körde oss, betalade ändast 20 spänn :)

Idag är sista dagen på semestern, imorgon är det jobb igen.
Jag skulle ju inte precis protestera om jag fick en veckas till
semester, gärna med lite sol!

Kommentarer
Postat av: Frida M

Hej dar hemma! ja du ska fa se massor med bilder!! har aven kopt en liten present at dig...hihi vet inte om jag har pengar och om jag far ledigt na mer...tankte du att du och jag skulle aka el. ikvall far vi till sverige, ses nar jag kommit hem! kraam

2009-10-26 @ 05:38:25
URL: http://fridameden.blogg.se/
Postat av: em

Haha. Vad är det för spöke som står där lite till höger med en ölburk i handen?! :)

2009-10-28 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0