091013

Har precis vart och hämtat ut lite saker på posten :)


Nej det är INTE äkta! Men jag gillar den :) Skulle aldrig kunna ha äkta!

Yatzy är alltid kul :)     För småpengarna       Nej tack till reklam

                
                 Så att man håller sig   En blommig väska :)
                         friska :)

                                     Köpte även 2 tröjor från:
                                                                      Nelly.com 

Jag gillar klockor! :)                                                                                             



                                               Idag skulle vi även byta däck på min lilla röda
                                                men däcken var trasiga så det gick ej :(

 



        
                                               


Kommentarer
Postat av: Jenniiifeer

Hejsan min blogg handlar om mitt liv efter min mammas och lilla systers död och om en stark och glad tjej ifrån Värmland :)



Följ min blogg på Bloglovin så kommer jag följa din =)kika in på min blogg :)

http://jenniiifeer.blogg.se

2009-10-15 @ 00:38:21
URL: http://jenniiifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0