091005


I feel like shit today!



Förkylningen har inte släppt än, men den börjar bli bättre :)

Men iställer har jag åkt på världens jävla nackspärr (tror jag)

Låg i soffan och halv sov ovh när jag skulle vända på mig så small det

bara till i ryggen/nacken och sen en jävla smärta som ej går att beskriva.

Nu är hela vänster sidan förlamad. Men har smörjt på med Tigerbalsam

och sitter med värmekuddar för att lindra smärtan.

Hoppas att det går över tills imorgon då det blir jobb igen.

Fick även reda på att jag åker till Uppsala på torsdag. Ska hjälpa dem

med inventeringen. Det ska bli roligt. Har aldrig vart i deras hus, så ska bli

roligt att se skillnaden. Men jag har en jobbig vecka framför mig. Som tur är,

är jag ledig i helgen igen så då har jag gott om tid att återhämta mig på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0