090509

Nu har jag precis kommit hem efter en tur till Fränsta med mammsen.
Var och inhandlade lite målarprylar som penslar och färg mm.
Passade på nu när Ålsta Folkhögskola ska lägga ner sin konstlinje.
Men tyckte nog att de hade lite väl dyra priser för att vara en "loppis"/utförsäljning.
Vissa saker var till och med dyrare än i affärn.
Men några fynd lyckades man göra ändå. Köpte några jävligt bra penslar.

Nu ska jag snart iväg på min systers dansuppvisning. De håller till i Hedbergska Aulan och har uppvisning idag kl 17
Och imorgon vid 13 tiden trodde hon. Alla som kan borde gå. Hon är så förbannat duktig min syster. lägger ut bilder vid ett senare tillfälle.

Ikväll blir det utgång med Frida.
Grattis i förskott till Johan som fyller år imrgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0