090507

Idag har det vart jobb som vanligt, gud vad skönt det skulle vara med semster!
Men ledig i helgen iaf och då ska jag åka och inhandla lite billiga målargrejer.
Undrar hur det går för Johan med min hemsida egentligen?
Vill komma igång och sälja lite nu.

Imorgon blir det grillning igen, så skönt nu när man äntligen kan sitta ute och det är någorlunda varmt iaf.
Förhoppningsvis tar vi en tur till J´s stuga i helgen, med solning och mer grillning på schemat!



Kipper och Tusse
sötisarna leker i stugan

Kommentarer
Postat av: emmsen

Ahh vad harligt det ser ut med bar mark och gront gras dar hemma. Och vovvarna ar ju bara for sota :) Ser fram emot att fa komma hem och se alla dina tavlor Ylva. Men jag tycker att han ska skynda pa med hemsidan sa jag kan ha en liten tjuvtitt. Vad mycket sota skor du har kopt forresten. Kan du tanka dig vad jobbigt det ar for mig som inte kan kopa vilka skor jag vill for jag har ingen plats for dom i ryggsacken!! Blaa. Kram hela daaan fran Emmsen

2009-05-08 @ 10:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0