Woohooo!!

Yes nu har jag äntligen införskaffat mig en ny kamera!
Blev en Nikon S220
Limegrön.

Lika bra kändes det som, efter att jag vänt ut och in på hela lägenhet på jakt efter ena laddningsdelen till min förra.
Men den finns helt enkelt inte längre. totalt borta! poff!
Så då kände jag att det var lika bra att köpa en ny, då jag ändå inte var nöjd med bildkvalitén på den förra.
Skulle ha kostat runt en 5-6 hundra att köpa en ny laddare ändå satt, lika bra att köpa en helt ny kamera tyckte jag.
Sagt och gjort så skramlade jag ihop de sista pengarna och tvingade med J ut till Birsta för att inhandla kameran.
Fick även med ett minneskort och en väska. Väldigt bra deal!

Nu ska jag bara vänta tills batteriet har laddat färdigt nån gång så att jag får börja använda den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0