rosa!

vilken mardröm, köket är rosa!!!!!!
inte alls den färgen jag kollade på och valde ut..den var mer creamfärgade med lite gult i..absolut inte ROSA!!!
vart har det gått fel någonstanns? jag kan inte leva med ett rosa kök! och inte vilken rosa som helst..utan det ser ut som en gamal möglig färg som någon har spytt gamal lax i!!! detta måste jag göra något åt snarast!!

men allt som allt så är jag i övrigt väldigt nöjd med nya lägenheten och även fast jag (som den tidsoptimist jag är) hade räknat med att allt skulle vara klart första kvällen, för jag tänkte ju inte på att väven skulle torka i ett dygn innan man kunde måla på den..så har det mesta rullat på bra, förutom det rosa köket då...

och sen så har ju min feber tagit om så lite då och då går jag in ocg vilar med katterna..så att dom får lite sällskap och kan lugna ner sig och känna sig som hemma, ända stället de har fått vart på i nya lägenheten är i sovrummet så  att vi kan ha dem instängda medans vi målar och bär grejer..men nu har de börjat lugna ner sig och ligger och sover mest hela tiden, förutom när man kommer in då har man två katter som klättar på en för de är så himla gosjuka!

ne nu är vilan över
dax att fortsätta måla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0