11 månader

Idag firar jag och älsklingen 11 månader.
tyvärr så jobbar vi bägge två så det ska inte firas på nåt sätt alls.

På rasten idag så träffade jag en från Nya Zeeland i våran birstro. Han var kusin med dem som äger den.
Gjorde mitt bästa för att lyckas förklara på engelska hur man spelar kubb. Vart inge lyckat. Men tillslut tror jag att han förstod eller så sa han bara så för att han tyckte synd om mig där jag satt och hittade på egna ord och viftade med händerna för att förklara vad jag mena. Men det var väldigt roligt att få underhålla engelskan lite. Är ju så sällan man pratar det nu när man inte pluggar längre.


Lite bilder på mina tavlor:







Denna ska mitt lilla kusinbarn få :)


min "ateljé"

 
                     

 

 
Ett litet smakprov :)





hur kan man inte älska dessa?

Kommentarer
Postat av: Elleonors

Smyger förbi :P

2009-06-04 @ 22:00:00
Postat av: Anonym

2009-06-04 @ 22:00:41
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0