Första juni

Just nu sitter jag hemma hos Jennifer och väntar på att hon ska duscha och göra sig klar nån gång och sen ska vi bege oss ut i värmen! Äntligen! Efter att ha jobbat denna varma helg som var och nästan smält ihop till en stor svettpöl på jobbet så ska det bli så skönt att få komma ut och känna vinden som smeker ens kind.
Vi ska möta upp en till Jennifer (en gravid) och en sanna (Jennifers kompis) på stan för en fika och massa klämande på tjockis magen. Hoppas bara inte vattnet går mitt upp i allt. Är ju bara en vecka bort tills ungen ska klämas ut, så man vet ju aldrig?

Nu är det mindre än en vecka kvar tills J och jag beger oss neråt i landet. Första stoppet blir Upplands Väsby för att gulla med mitt kusinbarn som jag verkligen hoppas har kommit ut tills dess, än har inget hänt! Sen vidare till Kalmar för att ta över J´s systers lägenhet i några dagar. Sen ska vi även hinna se hela Öland, med fyrer och slott och allt som finns att se. Sen får mitt kusinbarn en chans till utifall det inte har hunnit kommit ut till första gången då vi mellanlandar där igen på vägen hem, så att det inte blir allt för långt att köra på en gång.
Sen på fredagen när vi kommit hem ska vi vara hundvakt och då tänkte vi ta med oss Tusse och Kipper till stugan.
På lördagen blir det först dopp. Min tremänning ska döpa sin söta lilla Ronja :) Efter dopet blir det värsta fotbollsmatchen med jobbet på Malandsplan kl 19.30 Lätt värt att komma och kolla på det, då kommer att vara på blodigt allvar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0