Jämtlands skogar

Just nu bloggar jag från Jämtlands skogar, rättare sagt Offerdalsbygden.
Helt otroligt att ens mobila internet funkar här!!
Är och hälsar på min farmor tillsammans med pappsen.
Länge sedan man var här nu, så det var lika bra att passa på när man har semester.
Synd att inte älsklingen kunde följa med och hålla mig sällskap.
Finns inte så mycket att underhålla sig med här.

På vägen upp stannade vi till i Östersund och kollade in vad de gjort för nytt med staden.
De håller på att bygga om en massa här. Roligt :) En massa nya affärer ska det bli.
Kollade även till syster som är på yran för första gången.
Den tjurskallen ska sova i ett tält utan yttertält..Hallå det är yran, det kommer att regna!
Och snälla som vi är pappa och jag så tänkte vi åka och köpa ett nytt tält till na, men det vägra hon ta emot.
"Kan själv" Så nu har hon en pressening ist.

Imorgon ska jag ut och vandra i skogen med kameran i högsta hugg för att få tiden att gå.
Har ju fått låna Olivias Nikon D80. Ska bli spännande. Ska bla gå till Mattisborgen.
Tänkte även försöka hinna fiska nåt med pappa och kanske åka över till Norska gränsen.
Har ju faktiskt aldrig vart i Norge. Men förhoppningsvis blir det ändring på det denna helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jämtland är mysigt ^^

jag bor nära östersund :)



http://sarahcollin.blogg.se

2009-07-31 @ 03:05:12
Postat av: Frida M

cattis och lina fyller 20 år så dom ska ha 50-tals fest :) skaru hänga med???

2009-07-31 @ 14:52:11
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0