Hundnappning

Igår hundnappade vi Ester. Så vi har haft ett övernattningsparty  med henne katterna och oss.
Dagen fick hon spendera med Jimmy fram tills fyra då jag slutade. Då bar det av hem till
mor och far för att busa med Kipper. Men han vart svartsjuk och ville ej veta av varken mig
eller Ester från början. Men efter lite smörande så kröp han så småningom upp i min
famn för att gosa lite :) Han och Ester vart dock aldrig några riktigt goda vänner, även fast
att Ester också försökte smöra in sig och busa med han.
Efter promenaden som jag och pappa tog med voffsingarna så gick det dock lite bättre
och hon fick iaf nosa lite på han. Så nästa gång kommer de nog att dampa runt där tillsammans :)

Var med sorgen i hjärtat som jag nyss lämnade tillbaka Ester till hennes rätta ägare.
Hade kunnat haft henne nån dag till, men Sofie saknade henne och ville ha tillbaka na.
Lika bra att göra som hon sa, så att jag får chansen att låna detta charmtroll igen.

Idag skulle jag även ha en haft en dejt med Frida, men hon dissa mig!
Det var det värsta.. *arga ögat stirrar på dig och pekfingret hytter ilsket*
Men det är lugnt jag gillar dig ändå :)



Kommentarer
Postat av: Frida M

Gumman då!!! jag skulle alldrig dissa dig ;)hade telen i juniskär medans jag jobbade och har haft skallen full så jag glömde helt att ringa, förlåt igen :( vi ska leka en anna dag det lovar ja:) puss å kraam

2009-07-23 @ 23:56:16
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0