soffan väntar

Har känt mig hängig hela veckan så att idag stannade jag hemma från jobbet
för att få en chans till att vila upp mig och se om det blir nå bättre om jag får sova bort det

Jag känner mig faktiskt lite piggare..Körde en femtontimmare..Somande vid tio igår och vaknade vid ett idag!
Det var helt underbart. Har fått samla krafterna ochi morgon är jag Back For Work igen!


Nu är det endast fyra dagar kvar tills vi flyttar! Bara FYRA dagar! kan ni fatta? Det kan inte jag! Kommer inte att bli mycket sömn på söndag..Fan det kommer att vara en blandning av nervositet och spänning inför måndagen. Men det känns skönt att vi har blivit godkända av styrelsen, Så vi FÅR flytta in i lägenheten!
Tänk mina små bäbs kommer att få ett stort utrymme att busa på och kanske så försvinner lite av deras mage nu när de får en större lägenhet att springa runt i!

Ne nu väntar soffan för fortsatt vila!




mina bäbs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0