slut!!

är helt slut i kroppen nu!
har vart ner och hälsat på jamila och ridit lite! fan vad roligt det var, men helvete vilken träningsverk jag kommer ha imorgon, har inte rört på mig så här mycket på år och dar känns det som.
var länge sedan vi umgicks nu så det var skönt att få träffa dig gumman!

även att nu är det bara 21 dagar kvar till den stora dagen, kan man längta mer än vad jag gör nu?
det ska bli så roligt att få göra i ordning och måla, tapetsera, köpa nya saker och inreda på nytt!
och så blir det mycket mycket större, mina vänner får ett eget rum, eller ja min syster ser det ju redan som hennes eget :p så ni får slås om det! haha må bästa man/kvinna vinna!
som sagt nedräkningen har börjat till vi får den nya! har nog aldrig längtat så mycket till nåt som jag gör nu!
har redan möblerat klart i skallen!

myspys kväll ikväll! hääärligt!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0