okej

jag var visst inte så jätte bra på det här, meningen är väl att man ska skriva nåt nytt varje dag?
men än ger jag inte upp! så håll utt nån gång ibland kommer det att dyka upp nya inlägg här!
jaha ja idag har det inte hänt så mycket..vaknade tidigt imorse, redan vid åtta, för att jag glömt hett ner persiennen igår så det blev så ljust i rummet! annars är jag inte morgonpigg för fem öre. börjar inte förens kvart i tre idag, har ringt runt som en dåre till folk och hört om de kan skjutsa mig, då min chaufför till jobbet hade lyckats dubbelboka :P haha som vanligt när det gäller oss två! slutade med att pappsen får skjutsa ut mig, snäll han är, ställer alltid upp!
nackdelen med att börja så sent på eftermiddagen är ju att man hinner bli förslöad innan man kommer till jobbet! alla man känner pluggar eller jobbar ju så finns ingen man kan umgås med på dagarna, om man inte har sån tur att nån annan är ledig!

det blir en soffliggar förmiddag för mig idag, sen  slit på jobbet!

var på banken igår så nu är allt klart!! jippi!!
bara 24 dagar kvar nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0