bloggvärlden..

jaha så ska man börja försöka sig på att blogga då...
tänkte jag skulle ge det ett försök innan man dömmer ut det helt, är väl inte den som är världsbäst på att hitta på saker att skriva om, men som sagt just nu är det en del som händer i mitt liv, så det är väl då man ska börja egentligen?
är mitt uppe i en flytt, jag och sambon ska skaffa större, en trea blir det nu...känns underbart bra, så slipper vi fortsätta trängas i denna lilla tvåa.


också en liten fundering...
hur vet man att man mår bra egentligen?
tåls att tänka på..

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du skaffat blogg, sötöga! :) Det är nyttigt att skriva.. så hoppas du sätter dig in i det :)

2009-02-04 @ 20:28:28
URL: http://genombrott.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0