Trasigt avgasrör

Igår tog jag och Carolina en liten roadtrip för att åka och kolla på bilar åt henne.
Första stoppet vart i Nolby där vi skulle prova en liten svart bil.
Hahaha jag höll på att garva ihjäl mig. Vi tog en  liten provrunda, bilen lät som bara den
och när vi hade ca 100 m kvar så lossnade avgasröret! Hahaha, har aldrig vara med om nåt liknande förut :P
Iaf där satt jag och Carolina och skrattade och visste inte vad vi skulle ta oss till, vi kan ju inte köra tillbaka bilen utan ett avgasrör! Så hon fick ringa till ägaren och berätta vad som hänt och sen fick han komma och hämta oss. Den bilen blev det inte.
Sen åkte vi neröver. Stannade i Gnarp och åt på pizzerian där, gud vilken god kebabrulle de hade!
Efter vi ätit åkte vi till Söderhamn för att kolla på nästa bil. Den gubben hade nog inte alla hästar hemma tror jag.
Iaf vi tog en liten provrunda, bromsen tog knappt, fläkten började tok låta och slutade att fungera efter ett tag och sen när vi kom tillbaka så började han att klaga på min bil, MIN BIL!!! Jag menar vad fan har MIn bil med hans bil att göra? Men han vart säkert sur för att vi sa alla dåliga saker med hans bil. I vilket fall så vart han grinig för att vi inte ville ha bilen. Så inget köp där heller.
Vidare åkte vi till Hudiksvall för att gå på Dollarstore. Fyndade lite saker där, har aldrig vart in i affären förut, men tyckte den var väldigt bra. Billiga målardukar :)sedan ringde jag Jamila och kollade så att hon var hemma och då vart det även ett besök hemma hos henne i Älvsund. Vi passade på att kolla in hennes nya lilla stuga och satt och surrade ett tag innan vi äntligen begav hos hemöver! Stannade en snabbis hemma hos mor och far för att hämta en katalog från Medborgarskolan där jag ska gå en kurs i silversmide i oktober. Sen hem!! Vi var ute och åkte i 7 timmar!!! Var himla trött när jag kom hem! Somnade framför teven i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0