Nu är det snart höst.

Igår efter jobbet åkte jag ner till Jamila för att säga hej då till henne, grilla och leka lekar som vanligt.
Fick då två bra överraskningar när jag kom ner. Det första hon gjorde var att hon drog iväg med mig till hennes granne, där fick jag en och en halvtimmes massage. Underbart!!! Tack vännen. Lite senare under middagen så berättade hon även att det inte blev nåt av med flytten för tillfället.  Blev lite chockad för jag var helt intsälld på att hon skulle åka på måndag och nu ska hon helst plötsligt stanna hemma?!  Så nu får jag iaf ha henne hemma ett litet tag till innan hon hittar på nåt nytt ställe att åka till!

Idag blir det dragracing i Sätna och lite senare Selånger marknad.
Ikväll=Utgång med Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0