Mot sängen...Snart :)

Ska duscha en snabbis innan bara så att mitt hår inte är allt för äckligt imorgon när Tessan ska göra mig fin :) Ska duscha för din skull vännen :P
Efter att Tessan har klippit mig ska jag åka och göra en blomsterdekoration tillsammans med mamsen. Den ska Jimmys mormor få :) Hon fyller nämligen år snart. Många som fyller nu i september. Jag fyller ju snart ja med :) Och min syster, min morbror, min vän, Jimmys mormor och syster bla. Blir en del kalas nu denna månad.
Sen är det ju inte heller allt för lång tid kvar tills Emma och Henny  kommer hem, tänk det har snart gått ett helt år sen ni stack till Australien, fan vad tiden gått snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0