Gårdagen

Igår efter ett väldigt tungt, varmt och svettigt arbetspass åkte jag hem till min vän Frida för att hinna träffa henne innan hon sticker iväg på sin seglingsemester i flera veckor. Tog med lite böcker till henne så att hon har nåt att läsa på färden ( Star, Att älska som en porrstjärna och Såld)
Fick även låna 3 böcker av henne, (Den nakna sanningen, Gossip girl, Gömda) så nu har vi båda lite nytt att läsa.
När vi inte bytte böcker med varandra så tog vi några glas vin, surrade en massa och kollade på Hangover. Hahaha vilken j*vla kung film, fasiken vad man skrattade :)


Nu blir det Birsta. Ska hämta ut min kamera från MediaMarkt. Köpa nya handdukar och gå in på Bokia. Försöka hitta någon födelsedagspresent åt min morbror, J´s mormor och syster och min egna syster.


Frida och jag på våran 19/20  - års fest förra året :)

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Hej! Ska vi hjälpa varandra att synas bättre i listorna genom att bevaka varandra på Bloglovin? På så vis kommer fler att hitta till våra bloggar! Ha en fin dag! Kram Sara

2009-08-13 @ 13:56:31
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: FridaM

haha...vilken hämsk bild! nu ska jag ut och sola på bryggan ;)

2009-08-14 @ 17:35:45
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0